My first day of work at Simply Shiok was tiring to say the least
but now that I think about it,
It was really fulfilling.

Although my back and hands ache but at least I know I’m trying my best to be good at what I do.
There are many things I need to learn and I know that over the next few days I’m gonna be super good at it!
I HAVE FAITH IN MYSELF!
Just hope it doesnt rain else everyone’s shoes will be muddy and it’ll be damn hard to mop.

Oh and did I mention that I LOVE JIAYI!!!! and probably yun kuan.. well since he was the one that drove..
they came over at about 8 and sat there for like 2 and a half hours then SENT ME HOME AND WENT FOR SUPPER WITH ME!!!!!!!
I feel so blessed to have friends like them!!! ๐Ÿ™‚

how i wish that you would be like that too. fat hope.

love,
jane

Advertisements

I got a new temp job at this place called simply shiok!

VISIT THIS WEBBIE! http://www.simplyshiok.com/

haha yeah. I’ll only be working there for six days.. fri, sat and next mon,tues,fri and sat so do drop by and visit me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I’ll appreciate it a WHOLE LOT!
and i’ll pledge my loyalty to you forever!

Haha. so anyway,
i went there on thursday and I kinda havent blogged about that till now hehehe.
So anyway, met the boss and she’s real nice! ๐Ÿ™‚
learnt some stuff and hehehe i get to use the cash register! ๐Ÿ™‚ BEAMS

jiayi came to find me after that and we went cycling at east coast park!
there’s something about having the sea breeze in your hair that makes life so much better ๐Ÿ™‚

so Jiayi being the awesome possum driver that she is tore down the ECP with her swanky car
and we arrive at our destination!!!!!!!!!!!!

EAST COAST PARK!!!!
I think the two of us are a little mad (though I’m the one who suggested it) but we went to ECP just to cycle for two hours (:

So we cycled and cycled and cycled,
till beats of sweat were forming
till the beats of sweat became drops of sweat
till we reached the standard place to stop!
THE JETTY! haha
it’s really interesting to watch people fish and all that.
Someday, maybe someday I’ll drag my future boyf here to fish for fun! (or maybe not.. too hot)

our swanky $6 bikes. hahaha.

Anyway, as per the norm,
I decided to try taking emo pictures.
After all, it was the best place to do it! What with all the sea and breeze etc.
So i made Jiayi my model and then snapped away.

and there you have it!
MY MASTERPIECE!!!!!!!!!!!!!
I’m really quite proud of it hahahaha.

So anyway, Jiayi decided to try too…

and although the model had really pretty hair and all,
I STILL THINK MY PICTURE IS NICER!!!!!! hahahaha.

so who do you think did a better job? ๐Ÿ™‚

Anyway, we had some sorta dinner at this hk cafe at ECP which was not bad and then after that I went home, showered and dashed out to Simply Shiok AGAIN! Just to meet yun kuan and jiayi.

woah… HE CAN ACTUALLY READ.

<3<3<3<3<3 me, jiayi and alicia

So anyway,
after I went to the awesome service at church today,
I went to visit my little boyf! Who’s soon to become my BIG BOYF when his little brother is born:)
He was so utterly adorable today! Not that there is anyday when he isnt.

hehe I love him loads!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ๐Ÿ™‚

Went out to dinner with my family after at this reallly traditional hokkien restaurant where we had the traditional type of lor mee (SUPER GOOD), stir fried mee sua (AWESOME), prawn paste chicken, some veggie, clams (MMMM) and some fried fish.
All in all it was only $68 for so many dishes which makes out to be $17 per person.

mmmmm. the only thing that would make my day perfect would be for me to be able to watch the match between england and germany BUT ALAS! I did not subscribe for the World Cup channels. oh well.

HOPE GERMANY WINS!

love,
jane

hehe although alicia can’t go, God made a miracle happen ๐Ÿ™‚
THANK YOU LORD!

anyway,
I was at the market with my mum today and we stopped at this traditional chinese herb shop to buy luo han guo when this lady bustled in and announced loudly to the store owner that her son watched so much football that both his lymph nodes at the sides of his face were swollen and was looking for a remedy!
HAHAHAHAHAHAHA.

what great lengths we go to just to watch our favourite games

love,
jane

I’m tired. I’m finally tired after countless days when i go to bed at 12 but toss and turn for 2 to 3 hours and end up waking up at 9 or 10 and feel like i just wasted my life away.

All i feel like doing now is to crash but there’s gonna be cell group later.
I’m looking forward to have a good time with God and cast all my cares and worries upon Him.

I am going to confess that Alicia’s dad will let her go on the trip with us.
I am going to confess that we can go on the trip
I am going to confess that everything is ok
because I believe that my Daddy God will provide for me.
It shall come to pass.

love,
jane

one word – upset.

It seems as though my holiday plans are about to go up in flames again.
Lord I’m praying and praying and praying,
that all will be well and that we can confirm and book everything by the end of this week.
Lord, I really need to get away. I really do.

ๆˆ‘็š„ๅฟƒไธญ็œŸ็š„ๆœ‰้‚ฃ้บผไธ€้ปž็š„็ดๆ‚ถ…
ไฝ†ๆˆ‘็›ธไฟก,ๆˆ‘็œŸ็š„็›ธไฟกๆˆ‘ๅ€‘่ƒฝๅค ๅˆฐๅฐ็ฃไธ€้Š,
ๆ”พ้ฌ†ๅฟƒๆƒ…,้Ž้€™ๅนพๅคฉ็„กๆ†‚็„ก็•ฅ็š„็”Ÿๆดป;
็œŸ็š„ๅฅฝๅธŒๆœ›้€™ๅ€‹ๅคขๆƒณ่ƒฝๆˆ็œŸ

Had a great day with SHERILYN KHOO HUI QIAN TODAY!
hahaha. relieving the old times.
With her motivation and “help”, I managed to pack my room! hehehehe.
It’s so much neater now!
I threw away like 5 or 6 bags of stuff plus two boxes.
HAPPY!
haha. i know it’s such a cheap thrill but im happy ๐Ÿ™‚ HEE.

pretty pretty things i bought from diva.
It’s times like these when i wish i was super wealthy and able to buy anything i wanted.
HAHAHAHA but oh well im content where I am now ๐Ÿ™‚

Anyway so sherilyn motivated me to clean up my room.
THE RESULTS OF REDECORATING ARE BELOW!

Haha. Sher helped me to colourcode my clothes too! She stuffed my clothes till I have so much more space for MORE CLOTHES! HEHEHEHEHEHE ๐Ÿ™‚

love,
jane